dinsdag 21 januari 2014

Lilly verkoopt Tulpen

Goedendag allemaal,
Natuurlijk bedank ik iedereen weer voor de leuke reacties.

Dan wil ik Marleen een warm welkom heten op mijn blog. Fijn dat je mijn blog de moeite waard vind om te bekijken. Ik hoop dat we heel veel inspiratie op zullen doen bij elkaar maar ook op alle andere mooie blog’s.

Vandaag weer een kaart naar een sketch, en naar 3 kleuren, is wel zichtbaar denk ik zo. Joy-ful Lilly is ingekleurd met Derwent potlood. 
Ik heb mijn nieuwste aanwinst die ik gewonnen heb natuurlijk maar snel uitgeprobeerd. En ik vind hem prachtig, die parel van een ronde Joy. 
Ook de bloemen zijn hier van. Ornament en het 4-kant van MD en de takjes van Leabilities. De strook geponst met MS. Designpapier uit diverse blokjes. Bruine en roze plakparels.
Zo dames, ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Knutselgroetjes Wilma





Met deze kaart doe ik graag mee bij:

http://www.su-per-challenges.blogspot.nl/  #24 (kleuren, 3 soorten)


31 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Wilma
    lief zo met het afdrukje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart zo met de roze en zwarte tinten.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zwart is bruin, Sorry komt op de foto een beetje donker over. Wilma

      Verwijderen
  3. Wat een schitterende kaart, prachtige kleuren en zo leuk met dit afbeeldinkje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma
    Wauw wat een super leuke kaart heb je met de sketch gemaakt .
    Kleurtjes zijn ook erg mooi .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart Wilma, en je bent echt niet bij te houden hoor, iedere dag verschijnt er wel een nieuwe kaart, hihi. Het is weer een kleurrijk geheel alles bij elkaar en leuk hoe je de mal hebt gebruikt van Joy...ik wens je weer veel freubel plezier, maar ook met je gewonnen candy van Jolanda!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wilma
    Prachtig gemaakt, je kaart heeft héle mooie kleuren, ze spatten van mijn scherm, héél mooi gemaakt, dank je wel voor het meedoen aan Nadia,s challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje is het geworden. Mooie kleuren en heel mooi ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit ziet er heel mooi uit! dat felle roze met zwart past heel goed.
    stoere meiden kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor! Je hebt er veel werk van gemaakt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi Wilma en er zitten ook zoveel mooie mallen in je kaart verwerkt.
    Knap gedaan.
    Groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een schitterende kaart Wilma.
    bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart en prachtige kleuren bij elkaar en ja....die mal he....een bjoetie.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Frutseltje,
    Hij is weer prachtig, en wat doet die ronde mal het mooi hé je bloemetjes zijn ook weer prachtig de roze kleur springt eruit.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart met veel leuke details. Ik vind 'm schitterend.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje is het geworden Wilma, mooi zeg hoe je alle kleurtjes ook weer bij elkaar hebt gevonden. En ook de afbeelding is er schattig. Groetjes,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart Wilma, het is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk je kaartje Wilma...hele mooie kleurencombinatie dat rose met zwart en bruin en ook het stempeltje prachtig ingekleurd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk kaartje Wilma,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende Kaart, Wilma. Heel mooi gemaakt met hele mooi kleuren een hele leuke stempel. Super.

    Groetjes, Anja


    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. het is een schitterende kaart Wilma bedankt voor je deelname bij nadia's en succes

    groetjes Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig Wilma en ook zomooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Er is nl veel te zien op deze. Kaart, mooi hoe je de figuurstansen laat uitkomen. Fijn dat je meedoet met de challenge van Nadia. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is weer een prachtexemplaar Wil met zulke schitterende sprekende kleuren. Leuk dat je meedoet bij Nadia's Challenge. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart > Fijn dat je mee doet bij Nadia's gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet op het SU-per challenges blog.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, zo'n plaatje!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Hopelijk tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest