donderdag 20 maart 2014

Showgirl

Goedendag lieve bloggertjes, iedereen weer reuze bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.

Een leuk nieuwtje, ik sta in de top 3 bij Cards en Scrap met mijn kaartje Beauty, blijft een leuke verrassing en het kersje op de taart.

Dan mijn kaart, vandaag een tag. Ik heb me lekker uitgeleefd met mijn nieuwe mallen die ik op de Knotsgekke Kaarten Dagen in Den Bosch heb gekocht. XL frame, kleine labeltje, en bloemen van Crealies. De Cirkels van NS, en de tekstmal van Joy. De swirls en kleine vlindertjes zijn van MD, en had ik al langer. De digi ingekleurd met Karisma softcolors. 
Lila onderkaart, DP van MD, paars glitterfoam voor de swirls, en paars papier voor de cirkels. Voor de geponste takjes heb ik 2 soorten groen papier gebruikt. Tekststempel en deco knoopjes van Boekenvoordeel. 
Dan heb ik hele mooie lila kant op het label geplakt. Wat paarse strassteentjes, en boven aan de tag een wit suède koordje waar ik een lila strik en een ankertjes charm aan heb vastgemaakt. 

Ik ben weer heel benieuwd naar alle reacties op deze tag.


Lieve knutselgroet Wilma.






Met deze tag wil ik graag mee doen bij:

ABC Challenge,  (H = Hair)
Addicted to Stamps,  #78 (Knopen, Bogen, Bling)

37 opmerkingen:

  1. Mooie creatie Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma
    Gefeliciteerd met je plekje in de Top 3 die kaart was dan ook prachtig .
    Maar dit ziet er ook weer super de super uit .
    heerlijke kleurtjes en prachtige stansen heb je gebruikt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit kaartje er weer schitterend uit Wilma, mooie kleuren en leuke stansen gebruikt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, een lekkere volle tag, mooie kleurtjes en details, hier hou ik wel van.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig mooi kaartje.
    Hele mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke mooi kaartje en leuk met die tekst erbij. Ik heb die tekst ook maar nog niet gebruikt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi is deze tag Wilma, prachtige accentjes erop en de kleurtjes zijn ook al schitterend...
    gefeliciteerd met je ereplaats in de top 3 .....Geweldig leuk voor je...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt.
    Heel mooi van kleuren en de bloempjes zijn ook mooi gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat is ie mooi Wilma.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je top 3 plekje Wilma, hoe leuk toch weer en wat een geweldig mooie tag heb je gemaakt, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fantastische tag heb je gemaakt.
    Mooie kleurtjes een schat van een plaatje en o weer zo'n geweldige bloemen.
    Top gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hallo Wilma
      hij is weer prachtig.
      groetjes Marja

      Verwijderen
  13. Prachtig mooie tag heb je gemaakt.
    Lieve groetjes, Monique (crealoetje)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je top 3 notatie. Deze is ook weer erg leuk geworden. Alles past zó mooi bij elkaar.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke tag! Mooi met de cirkels.
    Gefeliciteerd met je top-3 plekje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow Wilma wat een mooie tag, wat leuk met die circels.. Heel mooi opgebouwd, alles klopt, volgens mij gooi je hier weer hoge ogen mee bij de challenges. Alvast succes en natuurlijk gefeliciteerd met je top 3 notering. Zoals je al zei:"dat zijn de kersjes op de taart..." lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterend tag Wilma en heel mooi ingekleurd.
    Leuk dat je mee doet bij KmP.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,
    Prachtige tag en mooie stempel heb je gebruikt, ook schitterend ingekleurd!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooi en nog gefeliciteerd met je prijs ik had het al gezien erg leuk voor je groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma... Wat een prachtige Tag heb je gemaakt Super mooi!
    Leuk dat je meedoet bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie label Wilma....erg mooi in de lila tinten en er is lekker veel op te zien!! en wat heb je leuke stansen gescoord in Den Bosch...de tekst hoera is top!! Jullie hebben het te leuk gehad hé, samen naar de beurs!! En heerlijk een top 3tje erbij, dan word je kaartje echt gekozen!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,
    Supermooie tag heb je gemaakt, de bloemen zijn erg mooi, leuke digi en prachtig afgewerkt, gefeliciteerd met je Top 3 plekje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goh, dit ziet er weer heel leuk uit Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende tag, Wilma. Lekker stoer .
    Digi is prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi gemaakt Wilma, leuke kleuren , je hebt de bloemen ook héél mooi verwerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wilma,
    weer met paars en dat vind ik altijd zo leuk! Mooie mallen!! Gezellig gehad op de beurs zeker?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig hoor.....leuke kleuren en hele mooie details om te bewonderen.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wilma,

    Ooh een beauty is het geworden!
    Zo mooiiiiiii, en dan de kleuren, ja echt geweldig hoor.
    De bloementoef heb je ook zo mooi gedaan, en schitterende mallen heb je allemaal gebruikt.
    Jouw vorige kaart is ookal zo mooi, en het plaatje.........geweldig!
    Een fijn weekend.

    Lieve groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful design. I love the unsual shape, and the colours are gorgeous

    Thanks for sharing with us

    Lin
    ABC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauwwwwwwwww Wilma wat een prachtig kaart. Heel mooi ingekleurd en mooie mallen gebruikt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook deze is weer super! Zoveel paars, heel mooi! En prachtig ingekleurd.
    *snif snif* ik kan maar geen "geregistreede" volger van je worden, knap vervelend. Maar je ziet, ondanks dat blijf ik toch terug komen om je prachtige creaties te bewonderen! :) Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ook al een prachtige kaart, met schitterende kleuren, een beauty ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige tag heb je gemaakt Wilma! Mooie kleuren, details en een geweldig design. Ook een leuke digi die je geweldig hebt gekleurd! Leuk dat je meedoet met onze ATSC challenge. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Such a beautiful creation
    Thanks for playing at ABC Good Luck :)
    Hugs Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een hele mooie tag!!
    Gezellig dat je meedoet bij Kleuren met Potloden!
    Een fijne dag,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest