woensdag 9 juli 2014

Flowerfairy en mededeling !!

Graag wil ik jullie laten weten dat ik vanwege onduidelijkheid bij EHI-scrap en EHI-borduur stop met het DT van beide blogs. Ik vind het heel erg spijtig, maar heb deze keuze gemaakt omdat ik toch meer vastigheid als DT wil. Door onregelmatigheid weet ik vaak niet meer waar ik aan toe ben, en dat voelt voor mij niet prettig. Zelf vind ik het heel jammer, omdat kort geleden DSCC stopte, waar ook ik DT van was. Er blijft nu niets meer over, maar er komt vast wel weer iets nieuws op mijn pad. Ik heb met heel veel plezier naar jullie prachtige kaarten gekeken, en heb van al dat moois genoten. Maar heel veel deelnemers zijn ook mijn volgers dus ik kom jullie nog vaak tegen en zal nog altijd met veel plezier naar jullie creaties kijken.

Dan wil ik graag  weer alle dames bedanken voor jullie leuke reacties.

Deze kaart in zwarte hoofdkleur DP, met 2 stroken paars DP en paars papier. Een bijpassend plaatje. Ik heb de kaart naar een bingokaart gemaakt, en koos voor paars bloemen en lintjes. De gestanste onderdeeltjes zijn van wit papier en heb ik met inkt getaponeerd in 2 kleuren paars, je krijgt dan een mooi effect. De strik van organza, satijn en sieradenkoord waar ik een metalen blad van een oorbel aan vast gemaakt heb met een brad. Vond het leuk staan. Het label gestempeld met wit embossingpoeder. Een bloementoef van diverse bloemen en takjes en ten slotte nog wat plakparels. 
Ik ben weer nieuwsgierig naar de reacties. !!!

Lieve knutselgroetjes Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

N.K.U.  #70 (Bingo, hoofdkleur zwart)
Horizontaal: Paars - bloemen - lintjes
Anma Creatief  #34 (Bloemen)
Creapaleis  (Alles mag)

34 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma,
    Ik snap helemaal dat je daar stopt hoor, ik vond het ook allemaal heel onduidelijk!
    Vind je nieuwe kaart trouwens prachtig!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzondere kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wilma, begrijpelijk dat je stopt hoor, zag al een tijdje dat het niet goed liep, deze kaart en je vorige kaart mag er wezen hoor, zien er supermooi uit....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Wilma! De kleuren zijn ook zo mooi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie flower-fairykaart Wilma, prachtig die kleur paars. Mooi dp en schitterend die bloementoef...echt passend bij een bloemenfeetje ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, hij is weer super mooi in de paarse kleuren en een prachtig plaatje.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma, begrijpelijk dat je stopt hoor! verwarrend als afspraken niet lopen. En er komt vast weer iets voor je. En je gaat weer als een trein, je vorige kaartje is ook super mooi en dit is ook weer een pareltje!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    Ik las vanmorgen het bericht op het blog van Ida,tja wat moet je dan, het loopt al een poosje niet goed en de laatste tijd gebeurt er niks meer, prima keuze om te stoppen..
    je kaartje ziet er prachtig uit, mooie kleuren..leuke mallen.
    succes met de zoektocht naar een nieuw DT-schap, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma een prachtige kaart heb je gemaakt en het plaatje is uit de oude doos. Ik heb ook nog van die flower fairys
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat je gaat stoppen maar zoals je zei, er komt vast wel weer iets anders op je pad. Deze kaart is in ieder geval weer een plaatje, ziet er prachtig uit.
    Liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach als je maar kaarten blijft maken!
    Deze is weer supermooi!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wilma, dit is echt een 'paarse droom'! Wat een PRACHTIGE kaart heb je gemaakt!!
    Ja, je hebt gelijk dat je stopt met het DT-schap. Het moet leuk en vooral ontspannend zijn; aan onzekerheid heb je niets. Er komt vast wel weer iets op je pad, want je maakt altijd schitterende kaarten!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het weer een prachtige kaart, mooie kleur paars en een mooi plaatje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettende prachtige en gave kaart, ik ben er helemaal weg van, zo mooiiiiii ☺
    Ja ik snap je keuze wel hoor, ik zat met hetzelfde, maar er komt idd wel weer iets op je pad hoor...
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaart mooi van kleur en een heel lief plaatje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Wilma en zoals je al schrijft er komt vast wel weer iets nieuws op je pad.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie creatie
    prachtige kleuren
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb zelf ook als DT-lid gezeten bij EHI en dat was ook mijn reden om daar te stoppen, ik kan daar helaas niet tegen als er niet aan afspraken worden gehouden, dus ik begrijp je maar al te goed en ach Wilma met jouw prachtige kaarten komt er zeker weer wat op je pad hoor dat weet ik zeker. Kijk maar naar dit dat is ook weer zo prachtig, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,
    dat was een kort DT schap...het is jammer dat Ida het beheer van het blog niet deelt met iemand die het overneemt als het niet goed gaat met haar. Dat is aangeboden, maar dat vindt ze denk ik erg moeilijk. Dit zijn de jammere gevolgen...Ze bedoelt het allemaal erg goed.
    Je kaart is prachtig! Paars is zo gaaf op een kaart.
    En ik zag trouwens dat er ergens een oproep was voor een DT....waar was dat? Hobbyhome? Als ik het zie zal ik je tippen...
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Wil,

    Wat jammer nou, je had zulke mooie inspirerende kaarten! Als ik iets voor je weet zal ik het je laten weten! Ondanks dat minder fijne nieuws, is je kaart weer prachtig geworden zeg! Superdesuup!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kan je helemaal volgen qua DT bij EHI want ik heb er ook ooit in het DT gezeten maar ik hou ook niet van onduidelijkheid. Jammer voor je maar er komt vast wel weer wat op je pad.
    Wat supermooi is je paarse kaart. Prachtig zijn alle bloemen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje zo met dat paars erbij, mooi werk

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Wil,
    wat een prachtig en kleurrijk kaartje
    fijne dag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wil,

    Wat leuk dat je op mijn nieuwe blog ook weer volger bent geworden en natuurlijk ga ik jou ook weer volgen... Wat jammer dat je gestopt bent met je DT schap maar als ik jou creaties zo zie krijg je vast wel weer een ander plekje...

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi kaartje flowerfairy prachtig geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtige kaart en weet zeker dat er voor jou best een leuk dt-plaatsje komt waar je wel een goed gevoel bij hebt.
    Zit zelf ook nog steeds te denken om iets te starten

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Wilma, met veel moois er op met mijn lieveling kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kaart Wil! Zo mooi van kleur en flower fairies, daar ben ik een groot fan van! Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. PRACHTIGE kaart Wilma (en dat weer "alleen voor mij").
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Wilma. Ik had dit bericht even gemist. Maar ik kan me wel voorstellen dat je bent gestopt bij EHI. Inderdaad onzekerheid. Dat is niet prettig ......... Ik ben nog niet officieel gestopt maar mijn moeder zit nu wel bij ons borduurkaartenblog. Ik denk dat het niets meer wordt bij Ida. Ik hoop dat je nog een nieuwe job kunt vinden als dt _lid. Want ik geniet altijd erg van je prachtige kaarten dit is ook weer een hele mooie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest