vrijdag 5 september 2014

Sneeuwbloemen ( met afvalstukjes )

Ik heb genoten van jullie reacties dames, wat is een blog toch heerlijk. Op zo’n manier heb je gewoonweg superleuk contact met heel veel andere knutsel en frutsel dames. Ik geniet er elke keer weer van.

Deze keer heb ik een tag gemaakt. Ik heb hiervoor eens een keer andere manieren bedacht on de kaart op te leukem met eens wat anders erbij. Bovenaan de tag heb ik de ronde kerstmal met een vintage fotootje erin van MD gebruikt. Van alle hele kleine stukjes MD sneeuwpapier die daar uit kwamen heb ik 3 bloemen gemaakt door ze in een cirkel te plakken op wit linnen papier. Toen er netjes omheen geknipt en tussen de blaadjes door tot bijna in het midden geknipt. Daarna een beetje met een bolletjespen in het midden gebold zodat de baadjes een beetje omhoog kwamen. Zo heb ik ook de hartjes op de middenstrook van het afval van dit frame gemaakt. 
Op zachtgroen papier geplakt en weer netjes er omheen geknipt
Daarna de spiraalroosjes van MD in zalmkleur gemaakt en  op de bloemetjes geplakt. De hartjes op lichtgroen papier geplakt en ook  uitgeknipt, zie strook in het midden. Het karrenwiel onder het bloemenplaatje van MD is het wiel van de vintagefiets waar ik alles heb afgeknipt zodat ik alleen het wiel over had. Ik vind het leuk uitzien, en het is weer eens wat anders. Ook de takjes ertussen zijn Van MD. Verder nog het rendier, en de tekst. De swirls zijn van Joy. Het groene kant is van Action, de bloemenkant rant van MD. De houten sterretjes en vogeltjes van Xenos, en de rand met sneeuwballen van de fourniturenkraam op de markt. 
De rode transparante druppels komen uit Duitsland. Verder heb ik nog een strik gemaakt van kant bedrukt lint en smal organzalint wat ik een engeltjes charm aan heb gehangen. Lichtgroen basispapier, en al het DP is van MD ook de strook en het kleine rode stukje onder de parelbloem, waar ik een mooi kantje met parelsnoer omheen heb geplakt. 
Volgens mij heb ik nu alles opgenoemd wat ik gebruikt heb.
Wat vinden jullie dames ???

Knutselgroetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:

 Marianne design  #111 (Romantische vintagekaart in pastelkleuren)
Dutchcardlovers  #217 (Sketch)
Sugarcreekhollow  #94 (Tag, you'er It)
Cards and Scrap  #218 (Tagg It)
ABC challenge  (S = Shabby Chic)

35 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tag !
    creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Ben onder de indruk van alle mooie details! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Wilma, zo romantisch...KNAP gedaan
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Wilma zoveel mooie details erop.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze dame vind hem erg mooi Wilma! Je hebt heel veel mooie versiersels gebruikt en is weer heel kleurrijk!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend vrolijke tag. Prachtige details heb je erop gemaakt. Lijkt me wel erg leuk om te doen. Een plaatje, hoor Wilma!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gemaakt Wilma, leuk om afval van je stansjes te gebruiken om er bloemetjes mee te maken, supers....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, ik vind hem echt prachtig en zo leuk om de beschrijving te lezen, wat een werk maar dan heb je ook wat, superleuk gemaakt.
    fijn weekend, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma
    het is hier weer smullen op je blog, je hebt weer een prachtige creatie gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo zie je maar Wilma wat voor moois je kan maken met restjes en afval.. Ik vind je tag super mooi geworden!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuke tag, mooi die bloemen ook gemaakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw hier is wel heel erg veel te zien hoor. Mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is super gaaf en vrolijk geworden, mooie kleuren en details ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je hebt een bonte verzameling materialen gebruikt, je tag ziet er prachtig uit, fijn weekend,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie uitwerking van de schets!! Zoveel details om naar te kijken! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een werk heb je er weer van gemaakt ik vind hem prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Wilma,
    jaaaaaa, ben het helemaal met je eens, ik vind dat bloggen ook altijd zo leuk,
    een beetje contact hebben met je volgers, geweldig toch!!!!
    Nu naar je label, weer zulke mooie kleurtjes gebruikt, ik word er helemaal blij van!!!!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind 'm persoonlijk wat "druk"maar is wel schitterend gemaakt!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je tag zit boordevol mooie spulletjes Wilma, het ziet er weer heel mooi uit

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi gedaan het lijkt wel en schilderijtje.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een mooie kleurrijke tag geworden Wilma.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kleurrijke tag.Gaaf gedaan met al die kleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk gedaan Wilma!
    Heerlijk om zo je restjes eens te gebruiken toch!?
    Prachtige details heb je er op verwerkt!
    Fijne dag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma,

    Hij is weer leuk je tag en zo wordt het restjes mandje ook weer iets leger, want wij kunnen natuurlijk ieder stukje gebruiken.

    Lieve groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie label Wilma en er is zoveel op te zien.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wilma,
    Je hebt er weer iets bijzonders van gemaakt mooi gedaan hoor.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaart heb je gemaakt Wilma.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig!! Kleurrijk en zoveel moois op deze tag te zien!
    Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart !
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt! Erg mooi!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow what a stunning tag. Thanks for joining us at ABC Challenges for our Shabby Chic challenge. Good Luck, Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  34. A wonderful Christmas Tag. Love the papers! Thanks for sharing with us at ABC Challenges. Meighan DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest