zondag 8 februari 2015

Most Beautiful

Hoi hoi, hier ben ik alweer. Eerst een bedankje voor jullie lieve reacties, was weer reuze tof en gezellig !!

Even nog een leuk nieuwtje. Bij Friday sketch challenge sta ik in de top 3 met mijn kaart  “een bloemetje”. Superleuk !!

Voor Cards2Create mag ik vandaag weer een kaartje plaatsen, een vintagekaartje maar weer. Met de tekst en de beertjes in de hoofdrol. 
De beertjes zijn van MD de tekst komt van een minischilderijtje wat ik ooit eens gekregen heb. Ik vond dit zo’n mooie tekst dat ik hier altijd al een kaart mee wilde maken. Dus heb ik die uitgeprint en daarna bewerkt met inkt in verschillende bruin tinten en heel subtiel een beetje kobalt.. De mallen zijn van Joy de takjes van Cheery Lynn het papier van MD. 2 kantjes aan weerszijden van de strook, en verder nog allerlei decomateriaal. 
Zelf ben ik er heel tevreden over en vind ik het puur vintage.
Wat vinden jullie dames !!

Knuffel en knutselgroetjes Wilma












Met deze kaart doe ik mee bij:

Everybody Art #310 (Text als motiv)
W.L.V.C. #41 (Thema van fotocollage) Teddy Bears
Scrapping 4 fun #35 (Vintage)

27 opmerkingen:

  1. Berelief kaartje, supermooi gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend berenkaartje Wilma.
    Fijne zondag.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig vintage kaartje Wilma, zo mooi met die lieve beertjes.en die leuke andere accentjss zijn schitterend....prachtig in deze bruintinten....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Wilma, en wat een mooie tekst

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beregoed kaartje met prachtige tekst, Wilma!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig Wilma.
    Een hele mooie tekst inderdaad.
    En de rest past zo mooi bij elkaar.
    Toppie!!

    lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig. Mooie tekst ook. Leuk dat je met deze kaart meedoet met de challenge bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kaart en zonder twijfel heel mooi vintage gemaakt. Prachtige sfeer en mooie tekst....een plaatje!
    Fijn je weer te zien bij WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje met heel wat mooie details om op te bewonderen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is weer een prachtige kaart zeg! Mooie kleuren en de tekst is prachtig! Super mooi ook de rand van het DP!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    heel mooi gemaakt, helemaal in Vintage stijl, leuk plaatje en heel veel mooie details,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende vintagekaart. Mooi tekst.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en dan die tekst. Die vind ik helemaal super!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend berenkaartje heb je gemaakt Wilma, super super mooi! Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Wilma!!! Lekker veel op te zien...prachtig van kleur!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    gefeliciteerd met je top 3 nominatie ! En wat een mooie vintagekaart heb je weer gemaakt, zoveel details, prachtig !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig vintage kaartje heb je gemaakt Wilma....schitterend.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart weer, Wilma. Mooie details. De beertjes zijn superleuk.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi deze nostalgische kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Wilma,
    wat een geweldig mooie vintage kaart met een supertekst!
    Ook onderstaand kaartje met kopje vind ik helemaal gaaf!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma
    Wat een schitterende vintagekaart met die lieve oude beren en die tekst is echt zo mooi.....ik ben er weg van.
    Ook je vorige kaartjes zijn prachtig.
    Heel veel sterkte met de operatie, ik zal aan je denken.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

  22. Ik vind hem echt super schitterend, en wat heb
    je mooie kleuren gebruikt, gaaf ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, Wilma,
    all the great details on your card! I'm in Love!
    Thank you so much for sharing your talent with us at Scrapping4Fun Challenge Blog! Have a great Day.
    Hugs Sandra DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is a stunning card. love all the detail and colors
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is er veel te zien op deze kaart! Prachtig van kleur.
    Fijne dag.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest