dinsdag 24 maart 2015

Een goed gevulde paastas

Hallo freubeldames, 
ik wil jullie weer bedanken voor de leuke reacties die jullie bij mijn vorige post achterlieten. Ik heb met plezier de berichtjes gelezen.

Vandaag heb ik een wat groter projectje waar ik toch wel langer aan gewerkt heb dan normaal. De basis tas is gemaakt met een Dutch Doobadoo tekenmal in roze en lichtblauw stevig knutselkarton. Daarop heb ik aan beide kanten een grote doily en een stukje JBS DP geplakt. Met een Dutch Doobadoo honingraat sjabloon heb ik met grasgroene stempelinkt honingraat figuurtjes geïnkt. Bij een van de 2 kanten met een stans een ovaal eruit gestanst en mica erachter geplakt. Daarna de zijkanten uitgetekend uitgeknipt en de tas aan elkaar geplakt. Grote swirls van MD en Cheery Lynn gestanst en op de tas geplakt. Daarna van Joy de grasrandjes gestanst en op geplakt, ook aan de zijkantjes. De kip en het kuiken wat ik aan de voor en achterkant heb geplakt, heb ik zelf uitgetekend en toen geknipt en geplakt, en oogjes erop gemaakt. Van MD het konijntje 2x gestanst, een in wit en een in grijs, ook hier de bekende wiebeloogjes. 
2 Rondjes gestanst en van gedroogd gras 2 vogelnestjes gemaakt, daarin de eitjes gelijmd. Op de zijkantjes onder op de swirl twee plaatjes van paaseitjes met een roosje gemaakt. Een Label van Spellbinder met een stempeltje van MD aan de voorkant vastgeplakt. Verschillende kleurtjes bloemen van Joy gestanst met daarop geponste meeldraadjes en een plakparel. Deco vlinders in de kleuren roze en oranje tussen de bloempjes gelijmd. Handvatten gemaakt en daarop paillettenlint gelijmd in wit en roze. Aan de voorkant de grote MD vlinder en aan de achterkant een grote MD bloem, voor het kleurtje heb ik daar een roze knoop op gelijmd en daarna transparante kraaltjes erop gelijmd. De tas gevuld met paaslekkernijen en de tas met een grote organza strik dichtgemaakt.
Geïnkt heb ik met roze, blauw, bruin, grasgroen, rood, en oker. 
Wat vinden jullie van mijn kleurige paascreatie dames !!.

Lieve groetjes van Wilma












Met deze creatie doe ik mee bij:

Duymelot #mrt. (Voorjaar)
ABC challenge #Mrt. (F is for Festive)
Addicted to stamps #100 (Celebration)
Webshop Anma creatief #42 (Voorjaar / Lente / Pasen)
Scrapcards challenge #72 (Paaskaart/creatie met DutchDooBaDoo mal)
Handmade challenge #23 (Anything goes)

37 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma. Wat een leuk tasje heb je gemaakt echt super leuk.
    Ik heb nog een vraag heb je meer dutch doobadoo mallen? Groeten wilma zus van mar knutsel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog de kerst ster mal, en nog een rechthoekige met andere vormen dan deze!!
      xx Wilma groetjes aan Marian

      Verwijderen
    2. Oke dan weet ik genoeg en neemt Marian wel wat mee voor je met de paas dagen.
      Groetjes

      Verwijderen
  2. super leuk gemaakt wilma
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creatie, complimenten!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw! Geen woorden genoeg om te zeggen hoe mooi deze wel is!
    PRACHTIG!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Wilma! Schitterend! Ik ben er helemaal weg van :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie paastas, Wilma.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige paastas! daar heb je zeker een hoop werk aan gehad! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    wooowwww wat super gaaf. Ik daxcht eerst dat de kip en kuiken ook mallen waren maar dat heb jezelf zo uit getekend! Ze zijn super! Wat een vrolijk geheel en echt geweldig bedacht om hier een mal voor te gebruiken. Ik ben er helemaal weg van. Dankjewel voor het meedoen bij scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wilma wat een superleuk paasmandje.
    Superleuke details en heel vrolijk.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf tasje, Wilma! Die ziet er erg gezellig uit. En lekker!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo dan,wat ontzettend mooi en creatief!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    Wat heb je een prachtige paastas gemaakt, helemaal mooi aangekleed en de lekkere vulling is ook niet weg..
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. sjonge jonge, wat een werk zit hier in! Maar wel een fantastisch mooi gezellig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend tasje heb je gemaakt Wilma, zulke heerlijk vrolijke kleurtjes en leuke details. Helemaal top.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig paastasje. Heel erg mooi en wat heb je daar een werk aangehad, Wilma. Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend paastasje heb je gemaakt Wilma, mooie vrolijke kleurtjes daar word je blij van...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! je kunt zien dat hier heel veel werk en liefde in zit... Het vogelnestje vind ik ook zo schattig.

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt er veel werk aan gehad Wilma maar ik kan in mijn reactie kort maar krachtig zijn: PRACHTIG!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,

    Wat een prachtige creatie heb je gemaakt en ja kan geloven dat er veel in heeft gezeten maar dan heb je ook wat en je tas is zeker goed gevuld zeg mmmmm.

    Lieve Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi wilma,
    wat een prachtige paas creatie is dit en zo zoet!!!!!
    mooi gemaakt zeg!!!!
    De vintagekaart uit het vorige berichtje vind ik ok heel erg bijzonder!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,
    Wat is dat mooi geworden,prachtig patatje mooi bewerkt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende creatie heb je gemaakt Wilma - helemaal super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit heb je wel heel erg mooi gemaakt Wilma, top.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ziet dit er supervrolijk uit! Echt gaaf en lekker...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is dit kunstig gemaakt, echt mooi, Ik ben vrij nieuw en vind het leuk om bij verschillende bloggers inspiratie op te doen. Jij creaties zijn echt mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat mooi gemaakt Wilma, er is weer zoveel op te zien en de inhoud,,, lekker.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. So much work gone into it and the result is gorgeous!! Thanks for sharing your creation with us at ABC Challenge and good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat ziet dit er geweldig vrolijk en leuk uit!
    Heel mooi geworden.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat weer prachtig Wilma,en zo gezellig met al die kleurtjes zo vrolijk.

    We zien elkaar gauw.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oohh Wima ,
    wat is je paastasje super mooi
    zoveel leuke dingetjes erop te zien
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ziet er prachtig uit! Mooi werk.
    Dank-je-wel voor je 3de deelname aan onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  32. SCHITTEREND...
    Wat heb je dit geweldig gemaakt Wilma. Heerlijke frisse voorjaarskleurtjes en zo ontzettend leuk opgepimpt.
    En dan die mierzoete eitjes...... Mjammie!
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-cards challenge.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. What a delightful Easter gift bag. So much gorgeous detail.

    Thanks for sharing with us

    Lin
    ABC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wunderschön diese Ostertasche. So viel arbeit.
    Danke das du bei Handmade mitmachst.
    xxx Michelle (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful Details!!! Fun and Happy Colors.. Sweet images. And the result is so Fun and Great!!.. Love it!! Perfect for Easter!!
    Thank you for joining our Celebrate Challenge at ATSC! Hugs Sol

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest