donderdag 26 maart 2015

Vrolijk Pasen

Hoi allemaal, ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige post.

Had ik gisteren prijs bij het Hobbyjournaal…bofbips die ik ben, vandaag viel ik in de prijzen bij het Marianedesign challengeblog, waar ik eerste werd. Toppie hoor !!.

Het is weer lente, en dan worden de mensen toch allemaal weer een beetje vrolijker i.v.m. het betere weer. Hier op het blog is dat ook goed te zien want de kaarten en creaties worden toch weer vrolijker van kleur. 
We krijgen er weer zin in. Deze keer heb ik ook weer een echt vrolijk voorjaars/ paaskaartje gemaakt met frisse bloemetjes en vrolijke kleurtjes Ik heb me deze keer eens echt uitgeleefd op mijn kaart. Een trapjeskaart.
3D vintage plaatjes uit mijn hobbykaart. Zacht geel basispapier met korrelige linnenstructuur, ik weet niet hoe dat heet, hihi. Hemelblauw satijnglanspapier, en heel zacht crème linnen. De 2 gele bloemetjes (meeldraadjes ingemaakt) heb ik van restjes, net als de 2 vlinders. De 2 meibloempjes heb ik gemaakt met een Joy oprolroosje, maar ik ben eerst begonnen met een grotere cirkel die ik vast heb geplakt (dus niet strak oprollen) en daar na heb ik verder gerold. Het hart van de meibloempjes zijn 2 kleine knoopjes (de ene iets groter) waar ik geel vilt om heen heb gemaakt met een rijgsteekje, aangetrokken en vastgeknoopt. Net echt vind ik Het aronskelkje en de tulpjes zijn zo gekocht. Onder de bloementoef heb ik een stukje spinnenrag doek gerimpeld, daarop een Crealies rastertje en hierop de bloementoef gemaakt. Hierbij 2 takjes perlenspray een swirl van MD en Joy takjes in 2 kleuren groen. Het ovalen frame en vlinders zijn ook Joy-stansjes. Onder het haasje een labeltje met een MD stempeltje. 
Onder op de kaart een satijnen lint in lichtblauw met daarop een strik een takje en het andere mei-bloempje. Geïnkt met oker, en afgewerkt met witte plakparels. Wat vinden jullie van mijn paascreatie dames ??.

Lieve knutselgroetjes Wilma








Met deze kaart doe ik mee bij:

Addicted to stamps #100 (Celebration)
W.L.V.C. #44 (Voorjaar - Pasen)
Scrapping 4 fun #38 (Spring or Easter)
Hobbyvisiondt #37 (Vintagekaart)

33 opmerkingen:

  1. Proficiat. Ik zag het voorbij komen dan je prijs had. Ook dik verdiend, want het was een supermooie kaart. Ook dit is weer een topper! Werkelijk een prachtige paaskaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig paaskaartje, zoveel mooie details. Gefeliciteerd met je prijzen, heb je zeker verdiend.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo wat mooi Wilma, ik krijg gelijk zin in pasen.
    weer héél mooi gemaakt, gefeliciteerd met je prijzen, leuk voor je.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma...wat een mooooooi paaskaartje..
    Ook jij hebt die mooie stans van MD gebruik....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je prijzen...gaaf is dat!
    Je kaartje ziet er prachtig uit Wilma....een vrolijk paaskaartje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw weer zo'n prachtige paascreatie,tof hoor.
    Gefeliciteerd met alweer een gewonnen prijs,een echte bofbips.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In een woord ... schitterend! Wat heb je weer een mooie creatie gemaakt Wilma! De details zijn super en de kleuren zijn zo mooi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh, Wilma, wat is deze kaart mooi geworden. Helemaal super zeg. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.
    Gefeliciteerd met je prijzen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou nou, zeker een bofbip[s.
    Gefeliciteerd hoor!!
    Je kaartje is ook weer super .
    Prachtige kleuren.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Wilma,deze kaart is ook weer heel mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is je kaart. Echt lente!
    Gefeliciteerd met je prijzen!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een onwijs mooie paaskaart Wilma!!
    Mijn complimenten, heel knap gemaakt.
    Vast een goed weekend en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je paaskaart is gewoon een kunstwerkje geworden! Ik vind het model super want daar kun je veel op kwijt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig deze paaskaart! En gefeliciteerd met je fantastische prijs!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik schrik daar niet van dat je zoveel in de prijzen valt met je creaties, ze zijn ook altijd zo ontzettend mooi.
    Gefeliciteerd !
    En ook deze wordt vast weer een kanshebber, want die ziet er ook weer super uit.
    Altijd feest wanneer je zoiets in de bus krijgt.
    Prachtig gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige paaskaart Wilma. Mooie stans heb je gebruikt zier er super uit.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    Wat heb je een mooie prijs gewonnen bij MD!!! daar gaan we weer iets moois van zien, dat weet ik zeker, want je maak prachtige kaarten en het gele vilt hart is weer zo'n gaaf detail op dit kaartje! En verder zijn er weer prachtige dingen op te zien! Van harte met je prijzen en fijn weekend!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,
    wat een gaaf model is dit, je kunt er lekker veel op kwijt en..dat is te zien, ik vind de bloementoef super en het plaatje lief
    Gefeliciteerd met je mooie prijzen
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend!!! Wat een kunstwerkje heb je ervan gemaakt Wilma, super super mooi!
    Gefeliciteerd met je prijsjes, superleuk!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Wilma,
    nou jij valt zeker in de prijzen!
    Van harte ermee!
    Je paascreatie is weer zo vrolijk en zonnig en MOOOI!!!
    Ook onderstaand kerstkaartje weer helemaal schitterend!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma
    Gefeliciteerd met je prijsjes, superleuk geniet ervan.
    Dit is een schitterende paaskaart in mooie kleurtjes en heel veel mooie details, ook de vorm is erg mooi gedaan met die mooie sierlijke mal.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi,

    Oh, wat een prachtige kaart met toffe details. Super mooi om naar te zien.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat een schitterende paaskaart Wil!! Een heel leuk model en je hebt een mooie sierlijke mal gebruikt voor de randen. Dat idee moet ik onthouden! Ook mooie kleuren en details. Een geweldig geheel en leuk dat je meedoet met onze Celebrations challenge bij ATSC. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie paascreatie Wilma, vrolijke kleurtjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige paaskaart, Wilma. Mooie kleuren en details. en het plaatje, zo schattig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende paas/lentekaart Wilma! Heerlijk fris van kleur en er is zoveel moois te zien.
    Gefeliciteerd met je prijzen!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wilma,
    wat een pracht van een kaartje
    ben er helemaal weg van ........heel mooi gemaakt
    fijne zondag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een superrrrrgave kaart Wilma.....geweldig gedaan. Wat een heerlijke voorjaarssfeer...zo echt om naar uit te kijken op zo'n regenachtige dag als vandaag maar.....het komt vást goed en dan gaan we genieten.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij is geweldig Wilma, hij staat bij mij op de kast te pronken.

    Lieve groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooi vrolijk Paaskaartje Wilma, gefeliciteerd met je prijzen, misschien ook bij WLVC? Wie weet, maar bedankt voor het meedoen. Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig kaart en wat zijn de konijntjes schattig :)
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Stunning card, love all the detail and color!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest