zondag 31 mei 2015

Beterschap

Hallo lady’s, allemaal weer bedankt voor de reacties op mijn vorige kaarten. 

En dan wil ik heel graag Ingrid welkom heten op mijn blog, je maakt mooie kaarten en dat weet ik omdat ik bij jou al lang volger was. Kan nog veel van je leren want ik ben niet zo’n stempelheld. Hopelijk doe jij bij mij ook nog wat inspiratie op !!.

Vandaag een beterschapkaart in roze die ook op het blog van Cards2Create is geplaatst omdat het mijn beurt weer is. Een trapjeskaart in een model wat ik ooit heb gewonnen bij Creative cutting. Het materiaal is nagenoeg allemaal van MD. Alleen de strik de parels en de brad is van een ander merk. Ik heb wat oudere malletjes gebruikt en ook het plaatje is al wat ouder maar ik vind hem toch wel mooi geworden. 
Vinden jullie dat ook ?? Fijne zondag nog !!.

Liefs Wilma








Met deze kaart doe ik mee bij:

Mariannedesign #130 (Beterschaps kaart)
Mariannedesign divas #mei (Roze)
Creapaleis #mei (trapjeskaart)

33 opmerkingen:

  1. Das een kei toffe kaart, Wil. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wilma, leuk model en mooie kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wilma!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma prachtig deze trapjes kaart wat een lief boekje en heel leuk afgewerkt. Een schitterend geheel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart en een leuk modelletje! Oud of nieuw zulke plaatjes doen het altijd goed.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverd zeg,erg mooi!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een chic kaartje in dit fantastisch kaartmodel.
    Mooie materialn en alles past weer zoprachtig bij elkaar.
    Top gedaan Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wilma wat een gave kaart en een superleuk modelletje, ook die bloem vind ik zo prachtig, echt een heel mooi geheel....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig gemaakt! Echt een chique kaart!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie beterschapskaart Wilma! Heel leuk model en van al die mooie bloemen fleur je meteen op :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beauty is dit weer Wilma.
    Prachtig mooi!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige beterschapskaart Wilma!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie beterschapskaart! Prachtige kleuren ook! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    ik vind hem héél erg mooi geworden !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een prachtige kaart Wilma.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige beterschapskaart Wil ,
    mooie kleurtjes en bloemetjes erop.

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie beterschapskaart Wilma
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige beterschapskaart Wilma,
    heel leuk model, mooi om bij jou ook weer oudere malletjes te zien, ze blijven mooi.. het is een plaatje,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gemaakt Wilma.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend kaartje Wilma!
    Heel mooi en knap gemaakt.
    Nog een fijne avond en
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel lief kaartje in een mooi model Wilma...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuk kaartje Wilma...leuk in deze vorm en zeker in die mooie roze kleurtjes een schitterend geheel....en zo mooi afgewerkt ook...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige beterschaps kaart heb je gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma,
    het model is erg leuk! EN de kleuren zijn mooi zacht! Ik vind het en heel mooie beterschapskaart.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtigmooi kaartje Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. super leuk gemaakt
    bedankt voor de bijdrage
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige beterschapskaart Wilma mooi model heb je gebruikt.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie beterschapskaart in zachte roze tinten, helemaal mijn kleuren.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi geworden, mooi model! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow super modelletje en prachtig roze Md kaartje, fijn dat je meedoet bij Marianne Design Divas, succes,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. A beautiful card! thank you so much for joining in with the Marianne Disign Divas Pink challenge.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest