maandag 31 augustus 2015

Mijn liefste moeder

Hallo maar weer lieve knutseldames, iedereen die weer op mijn vorige kaartje reageerde, super bedankt hoor !!

Even nog een nieuwtje…Bij WLVC ben ik 1e geworden met mijn sieradenkistje (zie mijn Gewonnen challenges 2015). Ik ben er echt weer super blij mee, het zegt me dat ik nog goed bezig ben met de vintagestijl.

Dan heb ik ook weer een nieuwe volger erbij. Esmeralda van harte welkom op mijn blog. Ik ben inmiddels ook al volger bij jou geworden, en ik hoop dat we elkaar nog heel vaak mogen inspireren.

Nu dan mijn kaart in vintagestijl. Het plaatje is van Pion. Basispapier is lichtbruin zijdeglans cardstock. DP van Dixicraft (is moeilijk zichtbaar door het gerimpelde kant wat er over zit). Dp van Hallmark Forever Friends, is het papier waar de stans op geplakt is. Deze heb ik met bruin garen een stikrandje gegeven. Op de stans een stukje bruin linnen cardstock. 
De foto, het stukje bruin cardstock en allebei het Dp heb ik ruw gemaakt met grof schuurpapier, dat gaat heel prima. Het frame is van Joy gestanst uit crème cardstock en geïnkt met bruin. Rondom de foto heb ik crème parelketting gelijmd. In de hoek een mooie strik met een strassteentjes brad, en boven de strik in de hoek 2 crème pins. Onder heb ik een strook geruwd, een stempeltje erop en de uiteinden opgerold, een kant naar binnen en een kant naar buiten. Hierop een cirkeltje in bruin en een maatje kleiner in crème. Hierop een bloementoefje gemaakt. Tenslotte heb ik nog een metalen vlinder op het kaartje gelijmd. 
Wat vinden jullie van mijn vintagekaart dames ??

Lieve groetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:

W.L.V.C. #52 (Alles mag)
Chocolate coffee cards #98 (Use a sentiment)
Scrapcards challengeblog #76 (Vrouwlijks met kant)

30 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart met mooie strik!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart! En gefeliciteerd met je 1e prijs bij wlvc dik verdiend hoor het is een prachtige creatie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een prachtig kaartje. Heel erg mooi met al dat kant en die strik. En natuurlijk gefeliciteerd met je 1e prijs. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, Wilma! Het parelkettinkje springt er uit en de strik is ook weer prachtig.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw deze is schitterend Wilma, proficiat met je eerst prijs....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Wilma wat een schitterende kaart! Zo romantisch en het gekleurde bloementoefje is een heel leuke touch :) Gefeliciteerd met jouw gewonnen sieradendoosje! Dik verdiend eneh ... je maakt prachtige vintage kaarten en creaties!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
      Groetjes Chantal
      DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

      Verwijderen
  7. Wauw, Wilma, alweer zo'n beauty van een vintagekaart! Supermooi gemaakt en een heerlijk sfeertje straalt je kaart uit!

    Super leuk dat je mee doet met de challenge bij WLVC!!! Graag tot een volgende keer!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt en leuke details gebruikt.
    Leuk dat je volger van mijn blog bent geworden.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma. Gefeliciteerd! Superleuk voor je. En dit is een schitterende vintagekaart. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat meen prachtige vintagekaart heb je weer gemaakt. Mooi met al dat kant er omheen. Mooi strik ook.
    Gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Chique hoor met al dat kant op je kaart!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Wilma,
    Mooi afgewerkt met het kant en de strik.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je prijs!
    Deze kaart is prachtig zeg, mooi gebruik van kant en kraaltjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou en of je het vintage nog niet verleerd bent.....
    Prachtige kaart laat je weer zien Wilma. Gefeliciteerd met je prijs, het is je van harte gegund hoor.
    Ook deze kaart dingt weer mee naar een ere plaatsje ;-)
    Gezellig dat je meedoet met Scr@p-Cards!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw, wat een prachtige kaart is dit en echt toppie vintage.
    het kant maakt hem zo mooi ,en je was terecht een winnares bij ons.
    tot de volgende keer en groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie dameskaart heb je gemaakt! EN gefeliciteerd met je 1e plek in de top 3.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend kaartje heb je gemaakt Wilma - wat supermooi gedaan en helemaal toppie!
    Gefeliciteerd met je 1ste prijs - superleuk!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Wilma,
    van harte met je prijs!!!
    Ook deze vintagekaart vind ik weer zoooooo mooi!!!!
    Prachtig !!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wilma,
    wat een geweldig mooi kaartje
    vind hem zo mooi !!
    veel succes met de challenge
    ook dikke proficiat met je eerste plekje op WLVC
    Veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma ,
    Proficiat met je eerste plaatsje bij wlvc
    Wat een prachtige kaart romantische vintage .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart Wilma....wauwwww.....je kunt er wat van hoor. Geweldig om dit weer te mogen zien bij de challenge van WLVC. Bijna weer een nieuwe...we zien je natuurlijk graag weer terug.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous card Wilma. Thank you for playing along with our Challenge at Chocolate, Coffee & Cards. We would love to see you again ... Anet DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een geweldige dames kaart hoor en ja dat vintage zit wel in je vingers en leuk je weer te zien bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

  24. Jeeetje wow wat een mooie kaart, echt super gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ze zijn weer geweldig Wilma.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gefeliciteerd met je prijs en dit is ook alweer zo,n mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wilma
    Wat een schitterende vrouwelijke vintage kaart met dit mooie plaatje en die strik van kant is echt supermooi.......ik ben er weg van.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. P.S. nog gefeliciteerd met je eerste plekkie en bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest