vrijdag 16 oktober 2015

Thanks for your love

Hoi hoi dames, vandaag begint er bij Scrapping 4 Fun een nieuwe challenge met de opdracht “Thanksgiving”.
En hiervoor mocht ik weer een keertje Gastdesigner zijn. Deze kaart is mijn bijdrage, en is tevens een bedankje voor mijn hubbie omdat hij zoveel van me houd, en zoveel voor me doet.

Basis Kraft, Dp van Joy, en ook de malletjes zijn hiervan, het kleine donkergroene takje is van Cheery Lynn. Gedecoreerd met kant en klare bloemen, 2 houten hartjes, een bronskleurig decohart, een roze gltterswirl, een zilver hoekje, een vilten vlinder, en glittersteentjes. Aangezien we al jaren getrouwd zijn met elkaar (al 38 jaar) heb ik gekozen voor een digi met een bruidspaartje erop. 

De digi heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.

Beren 280-180-182
Sluier en rozen 271-270-129-124
Rozenbladeren 168-166
Hoed en mouw 235-234-233-231-145-134
Auto 235-234-233-231-230-108-103-102-124-145-134

Wat vinden jullie er weer van Dames, een reactie word heel erg gewaardeerd !!!.

Lieve groetjes  Wilma








Met deze kaart doe ik mee bij:

Beccys place #okt. (Scrappen of stempelen)
Noor en zo #6 (Sketch)

27 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuke kaart gemaakt. Je man zal er wel blij mee zijn!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke en warme kaart , zo schattig dat plaatje en het labeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Wilma en zo lief voor je mannetje!!
    Wat was zijn reactie? Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje Wilma
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt een prachtige digi gebruikt op deze hele mooie kaart, erg leuk het label met vlinder, toppie gedaan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart en wat een leuke digi! Heel leuk met dat label Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma
    Schitterend is je kaart met deze lieve digi en die label heb je leuk bedacht met die vlinder eraan.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Wilma, wat een leuke digi en veel leuke details.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Wilma ik krijg er gewoon positief kippenvel van zo mooi vind ik dit! 38 jaar getrouwd en nog steeds verliefd ... ik vind het zo mooi :) Je hebt echt een prachtige kaart gemaakt voor jouw mannetje en de digi is zo schattig en weer prachtig ingekleurd! Het DP is zo zacht en romantisch met het kant en de bloementoef is natuurlijk weer top! De vlinder en de tekst zijn heel mooie details :) Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap! Dik verdiend :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben het helemaal met Chantal eens.
    En je kaart is echt super mooi.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card, love all the detail and your hubby will love the card.
    Hope you are feeling better soon.
    Thank you for your GD creation at Scrapping4funChallenges.
    Hugs
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een dotje van een kaart!!!

    Ik heb mijn blogs die ik volg weer terug gevonden.....,nu de volgers nog!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve kaart ! Leuk dat je je man op deze manier in het zonnetje zet :-)
    Liefs en groetjes van Willeke
    Made by Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend!!!! Wat een prachtige mooie lieve kaart heb je voor je mannetje gemaakt Wilma - oh zo romantisch en zo superlief.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I like your card, it is soo beautiful :-)) Pretty image.
    Hugs, Andreja
    (DT Scrapping4fun)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een supermooie, leuke, toffe kaart! Zoals we van jou gewoon zijn weer met zoveel mooie details!
    38 jaar getrouwd, waw, wij hinken achter, nu 27 jaar... Proficiat hoor!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief plaatje. Mooie kaart heb je er mee gemaakt. En ook van harte gefeliciteerd met jullie 38-jarig huwelijksjubileum. (Zijn jullie in hetzelfde jaar getrouwd als mijn man en ik)
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een allerliefst kaartje. Je man is hier vast ontzettend blij mee!!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Wilma met jullie 38 huwelijksjubileum en je heb er een super leuk kaartje voor gemaakt, heel romantisch..
    .wij hebben er inmiddels al 45 leuke jaren opzitten....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Wilma, wat een prachtige kaart heb je gemaakt, dat zal manlief wel waarderen denk ik.
    Ik smelt ervan zo lief.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a beautiful card. I love every single detail of it. Specially butterfly and a bear image. Hugs. Damjana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Enig kaartje Wilma, er is weer zoveel leuks te zien

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma,
    Wat een enige kaart heb je voor je lieve man gemaakt. Het afdrukje is enig en dat heb je ook weer prachtig ingekleurd.
    Hij zal wel blij verrast zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Wilma,
    wat een mooie lieve kaart!
    Wat lief van je dat je de kaart voor je man hebt gemaakt, dat zal hij zeker waarderen!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest