donderdag 14 juli 2016

Baby’s eerste schoentjes

Hoi hoi, leuk dat jullie weer komen kijken op mijn blog.

Vandaag een babykaartje voor KIC die het onderwerp “Schoenen” heeft voor de challenge. Dit plaatje had ik al een hele tijd liggen, en ik vond het ne wel heel geschikt voor deze challenge. Basispapier is wit korrel cardstock, DP alle 3 van Eline MD. De bordermallen zijn van Noor, het frame van Lynn en Lene, de bloemen en letters van MD, en de takjes van de Floral pons. Een dubbele strik van wit tule en lichtblauw zijde lint met daaraan een speentje. En verder nog 4 plakparels. E.e.a. geïnkt met Memento drops Nauticul bleu.
Wat vinden jullie van mijn babykaartje dames, een reactie is altijd welkom !.

Groetjes Wilma






Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
K.I.C. #89 (Schoenen)

11 opmerkingen:

  1. Prachtig in één woord Wilma, het plaatje van het schoentje vind ik schitterend, je hebt de kaart weer prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Wilma.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schoentjes stelen d3 show hoor Wilma!
    Een schattig kaartje...ik zie zelfs nog een piepklein speentje onder je mooie strik!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je schoentjes stelen d3 show hoor Wilma!
    Een schattig kaartje...ik zie zelfs nog een piepklein speentje onder je mooie strik!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattige kaart Wilma, Leuk gedaan met die border mallen van noor.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuke kaart en een lieve afbeelding!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat schattig die kleine schoentjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat een leuke schoentjes, zo ieniemiene en stoer!
    Je hebt er een hele leuke kaart van gemaakt!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje!
    leuk die stoere schoentjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend babykaartje Wilma met een leuk plaatje van de schoentjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een zoet kaartje :) Heel mooi gedaan, Wilma!
    Lieve groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest