zondag 17 juli 2016

Happy birthday

Hallo dames, leuk dat jullie weer even komen kijken op mijn blog.

Vandaag een CAS- kaartje met een stempel van Precious Marieke ingekleurd met de Brushmarkers.
De mal is dacht ik van Memory Box, ik heb hem geleend gehad van mijn knutselvriendin, dus ik kan niet meer op de verpakking kijken. Een rustige kaart voor mijn doen, maar ik ben er toch niet ontevreden over, het is nu eenmaal een CAS-kaart. Wat vinden jullie er weer van dames ??.
Lieve groetjes Wilma



Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Crafty creations #319 (Clean and Simple)
Stampin your way #42 (Eenvoudige bloemen)

22 opmerkingen:

  1. Juist omdat ie zo rustig is, is het een hele mooie kaart Wilma. Fijne zondag!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoud siert, heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en eenvoudig kaartje Wilma.
    Fijne zondag.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoudig maar een prachtige kaart
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super toffe kaart.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Wilma! Stempel mooi ingekleurd en een hele leuke mal heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige CAS-kaart Wilma,
    de stans is inderdaad van MB, je hebt erg mooi ingekleurd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een eenvoudige kaart kan ook mooi zijn Wilma....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem super Wilma!
    Lekker strak en natuurlijk weer prachtig ingekleurd!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie CAS kaart, Wilma.De stepel is prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een CaS kaart vind ik altijd zelf best lastig maar die van jou is goed gelukt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk gedaan met die tekst, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGEblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart is dit Wilma....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi dankzij z'n eenvoud!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig Wilma, ik hou wel van die mooie cas kaartjes van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi CAS kaartje Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Even wennen hoor Wilma, meestal zijn je kaarten met veel frutsels, nu een CAS kaart, knap gedaan, het zal voor jou wel lastig geweest zijn om er niets bij te plakken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij kan ook alles, hè? Van CAS tot vintage. Schitterend!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful CAS vintage card..love it..Thank you so much for playing with us at Crafty Creations Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest