zondag 3 juli 2016

Moeder gans

Hier ben ik weer met een leuk MD kaartje. 

Basis lichtgroen linnen cardstock en wit linnen cardstock. Het DP papier is een blokje wat ik al heel lang heb, en ik heb er de verpakking niet meer van. Ik weet dus niet meer waar het van is. De malletjes zijn allemaal van MD, gestanst van restjes papier. Op de waterlelie een groen Zeeuws knopje en dan nog wat kleine witte plakpareltjes als finishing touch. 
Wat vinden jullie er weer van dames, graag een reactie !!.

Liefs Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Crafty Creations #318 (Anithing goes)
Mariannedesign #156 (geen rechthoekige of vierkante kaart)
Mariannedesign divas #6 (Anything goes, Ribbons and or Lace)
Mariannedesign kreadivas #23 (Alles geht, option stempel)
Scrapcards #87 (Bloemen, andere vorm dan rechthoek/vierkant)


19 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart Wilma, mooie mal heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, schattig hoor die ganzen!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Wilma, hele leuke mal heb je gebruikt.
    Ga hem ook op mijn lijstje zetten ....ben jarig in augustus en ga ook na de knotgekke kaarten dagen...dus komen denk ik weer genoeg nieuwe knutselspulletjes haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Wilma,mooi met die ganzen en een leuke bloem...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt schitterend Wilma! Ik vind de gans zooo lief en ben verliefd op de waterlelie bloem, schrijf net bij een ander blogvriendinnetje dat ik die ook nog wil aanschaffen! Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er weer super leuk en mooi uit Wilma.
    Prachtige materialen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig met die ganzen en het DP is ook zo mooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    een prachtige kaart. Leuk tafereel.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    Je hebt een prachtige sfeervolle kaart gemaakt en erg mooie mallen gebruikt!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superschattig is de gans met haar pulletjes :)
    Prachtig gedaan, Wilma!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig tafereeltje heb je op de kaart gezet Wilma.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kaartje Wilma...zo een leuke vorm met een schitterend tafereeltje erop...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi tafereeltje Wilma. Dat heb je leuk gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief kaartje, Wilma.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi geworden met deze basis! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart,Wilma.Heel mooi tafereeltje.Heel mooi geheel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest