zondag 5 maart 2017

50 jaar getrouwd

Hoi meiden gezellig dat jullie weer komen kijken naar mijn kaart !!.

Deze kaart heb ik gemaakt op bestelling voor een gouden paar. De mal heb ik een keer gekocht in een Joy designpapier pakket. Volgens mij is het een Dutch Doobadoo. Basispapier is beige linnen Cardstock, DP van Tedi. 
Het plaatje is van Dixi Craft. Geïnkt met lichtbruin. Een grote Doily De tekstmal is van Nellie Snellen. Takjes in de bloementoef van MD en Yvonne Creations, de bloempjes zelf komen uit voorraad. Afgewerkt met een bronskleurig medaillon met Camee, een strik van kant, een kanten strook en daaronder geplooid kant. Plakparels en een rode parelpen.
Wat vinden jullie van mijn huwelijkskaart dames, een reactie is altijd welkom !!.

Groetjes Wilma








Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Scrapcards #93 (Doily, kant/lint en parels
Crafty creations #336 (Anything goes)

16 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart Wilma en super gaaf kant heb je gebruikt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Wilma en ik vind het kant zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi!! Knap gemaakt. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en wat een prachtig kantje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig er zit zoveel mooi,s op groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige romantische kaart Wilma, heel erg mooi met al dat fraaie kant! Heel erg leuk dat je nog een mooie kaart hebt gemaakt voor de Scr@p-Cards Challenge!
    Liefs Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en romantisch kaartje voor een gouden huwelijkejubileum WilmaLeuk dit trapjesmodelletje en hele gave details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Wilma,
    heel mooi deze kaart ook het model is prachtig en de stijl zo mooi!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart voor een gouden jubileum, cameo en plaatje zijn zo leuk samen, prachtig kant, mooie bloementoef weer, ...!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart ziet er weer prachtig uit Wilma,mooi met de Cameo.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart wilma daar zullen de ontvangers heel blij mee zijn geweest ook wil ik je danken voor je mooie inzending op het scrap-cards blog liefs DT Martine
    hele fijne Maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer prachtig Wilma.

    Groetjes Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma
    Wat een beeldschone kaart en ik ben weg van dat mooie kant maar natuurlijk is alles supermooi erop, het is een heel mooi geheel.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige vintagekaart ! Zelf zul je die niet (veel) bij mij zien, maar ik vind ze altijd mooi als iemand anders ze maakt :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOW!! what a vintage step card..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugs xx Deepti Aggarwal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest