zondag 19 maart 2017

Beschuit met muisjes

Hallo dames, fijn dat jullie weer even komen kijken op mijn blog. Ook wil ik jullie bedanken voor al die leuke reacties op mijn laatste kaartjes !!.

Deze keer heb ik voor KIC een gastdesigner kaartje mogen maken voor hun lopende challenge. De challenge is daar een babykaart in niet traditionele kleuren. Dit kaartje is wat ik ervan heb gemaakt. Het plaatje heb ik een hele tijd geleden gekregen van mijn knutselvriendin op de camping, en is volgens mij van Anne Geddes. Een jongenskaartje in bruintinten met bruin en crème cardstock, en met DP van MD, en ook de malletjes en stempeltjes van MD. De gestanste vierkantjes zijn van een onbekend merk.
Afgewerkt met een houten ster, 2 bruine plakparels een bruin satijnen strikje met witte bolletjes. Op het strikje een geel sierstrassteentje. 
Wat vinden jullie van dit babykaartje dames, een reactie is zoals altijd heel welkom !!.

Lieve groetjes Wilma






Met deze kaart doe ik graag mee bij:
Everybody art #398 (Diamonds/Glitter)

15 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lief en stoer babykaartje, leuk plaatje mooi geheel een toppertje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en lieve babykaart, Wilma.Hele mooie vlakverdelingen een schattig lammetje.Fijne zondag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig baby kaart mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart! Wat past alles goed bij elkaar Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekkere stoere babykaart!! Mooie layout!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje heb je gemaakt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk deze vakjeskaart Wilma, die voetjes tegen die pot aan...hoe kom je erop. Heel origineel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje, Wilma.
    Het plaatje is ook zo lief......al het andere past perfect bij elkaar.
    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit babykaartje Wilma ...kan heel goed in deze kleurtjes en ook zulke prachtige stansjes er allemaal op....super lief!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf en zo leuk die voetjes tegen de pot...Prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest