woensdag 15 maart 2017

Bril en een snor

Hallo dames, super dat jullie weer op mijn blog komen kijken en weer kei bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartje !!. 

Vandaag laat ik een mannenkaartje zien, en daar ben ik echt niet zo’n held in maar deze is toch redelijk gelukt vind ik zelf. Ik heb er behoorlijk veel op verwerkt, maar daar hou ik nu eenmaal van !!
Basis kraft, DP van Action. Gebruikte mallen zijn de tandwielenborder van Joy, en het inktpotje met veer en dopje van MD. De plaatjes komen van een stickervel van Action, die heb ik natuurlijk ff netjes geknipt. Verder de witte houten letters, de houten bril en snor, de houten pijl, lint, en plakparels. Allemaal van Action. Geïnkt heb ik met glitter antraciet en zilverglitter inkt van Hema. 
Wat vinden jullie van dit stoere mannenkaartje dames, een reactie is zoals altijd weer kei welkom !!.

Groetjes Wilma


Met deze kaart doe ik graag mee bij:

 Scrapping 4 fun #85 (Mannen kaart (verjaardag/vaderdag) etc.)
Craftaddiction #3 (Bingo) parels - lint en of kant - houten ornament

21 opmerkingen:

  1. supertoffe mannenkaart, moie kleuren en zoveel leuks op verwerkt!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en er is heel veel op te zien!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is errug goed gelukt!
    Xoxo
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super stoer hoor...echt een leuke mannenkaart!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is je goed afgegaan om een mooie stoere mannenkamer te maken.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma, held of niet,je hebt een geweldig mooi kaartje gemaakt! Ik vind het knap dat je op een mannenkaart zoveel kwijt kon.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is deze mannenkaart Wilma...wat heb je er prachtige details opgemaakt...KNAP gedaan hoor...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie mannenkaart,Wilma.Stoer met die kleurtjes en tandwielen.Superleuk afgewerkt met de houten embellishments.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meer mannenitems konden er niet op....Gaaf gedaan Wilma.
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awesome card, love the embellishment.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful Masculine card, love all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart. Lekker stoer met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful! Love the die-cuts. Thanks for sharing at Scrapping 4 Fun Challenges and hope to see you again. Good luck.

    - Khushboo Gandhi, DT

    My blog: http://snowflakesandlilies.blogspot.in

    Inspiration Destination, DT
    Craft Your Passion, DT
    Crafting With An Attitude, DT
    Scrapping 4 Fun Challenges, DT
    Simply Create Too, DT
    Get Creative, DT
    Angie’s Digital Stamps, DT
    A Bit More Time To Craft, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige mannenkaart Wilma....heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke stoere kaart! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige mannenkaart! Super goed gelukt!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful! Thanks so much for participating in the Scrapping 4 Fun Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie mannenkaart. Dank je voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf, deze mannenkaart. Mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest