woensdag 15 maart 2017

Jij en ik 50 jaar

Hallo dames, leuk dat jullie naar mijn blog komen kijken, en ook wil ik jullie nog super veel dank zeggen voor alle reacties op mijn vorige kaart.

Vandaag alweer een huwelijkskaart voor een 50 jarig getrouwd echtpaar. 
Ik heb hier de laatste periode erg veel vraag naar gehad, dus vandaar. 
Deze kaar heb ik in vintagestijl gemaakt met een leuk plaatje van 2 verklede kinderen in nostalgische kleding. Ik heb als basis lichtbruin linnen cardstock gebruikt, verder wit satijnglans cardstock en rood linnen cardstock. DP van MD Eline A4 blok. De gebruikte mallen van MD de border het grote ovalen frame en de hoek. Van Noor Design het hart met de vlinder. Takjes van Joy en Cheery Lynn. De cijfers van een onbekend merk. De stempel op de Joy banner is van MD. Geïnkt met briljant bruin Memento drop. Een grote strik van tule rood satijnglans lint en bruin Pandorra koord, hierop een deco strassteen. Een bloementoefje met bloempjes uit voorraad. Versierd met rood bloemetjes lint op tule, hierin heb ik witte pareltjes geplakt, hiervoor wit parelkoord. Een groot metalen ornamentje met een fotootje van 2 kinderen erin. Een gouden bloem met grote witte parel, 2 parelhartjes en 3 plakparels in de vorm van een hartje, en ten slotte witte plakparels. Wat vinden jullie van mijn huwelijkskaart dames. 
Een reactie is van harte welkom !!.

Lieve groetjes Wilma






Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Fussy and fancy #182 (Anything Goes)
Scrapcards #94 (Verjaardagskaart met strik)
Everybody art #398 (Diamonds/Glitter)

8 opmerkingen:

  1. wat mooi, heb de foto's even vergroot bekeken, prachtige kaart voor een gouden jubileum!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma
    Wat heb je al die prachtige mallen weer mooi gebruikt op je schitterende verjaardagskaart, ik kan ernaar blijven kijken zoveel mooi's zit erop.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma wat een beauty heb je weer gemaakt er zijn zoveel leuke accentjes verwerkt op je mooie Easelkaart
    Dank voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog
    hele fijne zonnige dag toegewenst liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful 50th anniversary card, your colours are lovely (red is one of my favourites), gorgeous details and vintage photo. Thank for joining us at Fussy and Fancy thus time
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, it's a sooooo beautiful card you've made.
    Love it! Thanks for joining us at EAC.
    Hugs Michi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest