woensdag 1 maart 2017

Kleurenkaart

Hoi, hoi dames, heel leuk dat jullie weer een kijkje nemen op mijn blog, en dank je wel voor al die leuke reacties op mijn vorige kaartje !!.

Omdat het donderdag is heb ik weer een Kerstkaart gemaakt. 
Deze keer voor de kleuren challenge van 52 weeks. Basis is crème cardstock. DP van MD. Caramel linnen cardstock, en wat restjes donkerblauw metallic, en licht blauw metallic cardstock. Het plaatje komt van Gerda. De meeste gebruikte mallen zijn van Noor. Het ticketmodel is van MD. De muziekbalk is van Yvonne Creations, en de tekstmal van Precious Marieke. Hier heb ik het vogeltje en de krullen afgeknipt. 
Verder heb ik met lichtbruin geïnkt. De 2 zelfgemaakte bloemen heb ik gemaakt met een Floral pons, elke bloem bevat 6 geponste bloempjes. Deze heb ik met Nautical blue eerst geïnkt. In de crème bloem een blauwe glittersteen. Op de muziekbalk met een rode parelpen besjes gemaakt. Langs de strook eerst een border van Joy en hieronder een crème kantje. Afgewerkt met witte plakpareltjes. 
Wat vinden jullie van mijn Kerstkaartje dames, een reactie is altijd welkom.

Lieve groetjes Wilma




Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
52 Weeks to Christmas (Kleurenkaart)

13 opmerkingen:

  1. Prachtig Wilma,de kleuren springen er wel uit.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt Wilma
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt blijkbaar een andere kalender dan ik... Hier is het nog woensdag... ha ha!
    Heel mooie kaart voor onze kleurenchallenge!
    Ik vind de bloemen op die ronde stans schitterend!
    groetjes
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik ook Nancy...haha!
    Maar ik heb ook net mijn kaartje in de wacht gezet....en als je dan op een verkeerd knopje drukt....istie weg!
    Hele mooie kaart Wilma....je hebt je prima aan het kleurenpalet gehouden....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma, je kaart is echt super prachtig geworden! Gaaf zef die kleuren en details.
    Dankjewel voor je compliment en je oplettendheid.
    Ik zag het ook vanochtend, er staat een verkeerde naam bij mijn kaart. Ik heb er meteen melding van gedaan. Maar het is nog niet aangepast :( komt vast nog goed.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Wilma, Wat een mooie kaart!

    Groetjes
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Wilma,
    supermooi kerstkaartje heb je weer gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een schitterende kaart.Mooi plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Wat is er een heleboel op te zien. Je kleurgebruik is echt top!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart Wilma! Superleuk dat je meedoet met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de gevraagde kleurtjes.
    Groetjes, Yvonne
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en ik vind de bruin/oranje mooie toevoeging.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest