donderdag 9 maart 2017

Polar Express, week 10

Hallo dames, het is weer donderdag dus………… een Kerstkaartje !!.

Een tijdje terug kocht ik bij Boekenvoordeel dit setje stansjes voor de Kerst. Ik vond het wel grappig, zo’n Kersttreintje. Dit is dus de eerste keer dat ik dit setje gebruik. Ik heb het een beetje eenvoudig gehouden door niet zo’n heel druk papier te gebruiken. Basis Kraftpapier, rood cardstock, en als achtergrond geembost caramelkleurig glossy papier met rendierkopjes erop (is Jammer genoeg niet goed zichtbaar op de foto), en nog wat restjes om de figuurtjes mee te stansen. Verder heb ik nog een geponst Hulsttakje gebruikt waar ik met een rode parelpen besjes bij heb gemaakt. Afgewerkt met wat groene pareltjes !!.
Wat vinden jullie van mijn Kerstkaartje dames, een reactie is natuurlijk welkom !!.

Groetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

25 opmerkingen:

  1. wat een leuk malletje zeg, kan inderdaad heel goed voor de kerst.
    ..fijne dag liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee de trein op je kerstkaart, past perfect. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof idee zo'n kersttrein!
    fijn dat je er weer bij bent met een donderdagse kerstkaart.
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool treintje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd!! Ik zag het treintje pas ook en bedacht toen niet dat je hem ook zo leuk voor een kerstkaart kunt gebruiken. Knap gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als we inzoomen, zien we de rendiertjes hoor ! Hihi ! Heel leuk gedaan ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk treintje,je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart en stoer treintje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart. Zie de film zo weer voor me.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart met het treintje Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk !!!!!!
    Leuke stans ook !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Less is inderdaad more! Ik vind hem geweldig leuk!

    Groetjes
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk, lekker vrolijk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee hoe je het gemaakt heb.ik heb ook het treintje maar nog niks mee gedaan.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohh wat leuk Wilma,met dit treintje kun je alle kanten mee op.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kerstkaart, Wilma.Heel mooi met deze veelzijdige stans van het treintje.Fijne dag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die is zeker leuk Wilma, zowel de stans als de mooie kaart die je ermee gemaakt hebt :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk deze kersttrein! Mooi kaart van gemaakt! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke mal van die trein....zeer veelzijdig te gebruiken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kerstkaartje Wilma! En zo leuk met die trein erop!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuk deze kerstkaart .
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk zo'n kersttreintje, ook leuk voor kinderkaarten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel lief en vrolijk kerstkaartje Wilma...zo leuk die treintjesstans...KNAP gedaan weer
    groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk dat kersttreintje en zonder dessinpapier vind ik nog wel net zo mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest