vrijdag 24 maart 2017

Roses in my hair

Hallo dames, gezellie dat jullie w.eer ff komen kijken naar mijn kaartje. Ook wil ik jullie weer super bedanken voor alle reacties op mijn vorige kaartje !!.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn jarige vriendin. Zij houd heel erg van chique kaarten, dus volgens mij vind ze deze wel mooi. Ik heb een digi van a Day for Daisies ingekleurd. Een mooie vrouw met rozen in het haar. 
De digi is ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. 
De gebruikte sketch is van Hobby Vision.
Basis Papier is aubergine Pick up cardstock. Overig cardstock zijn restjes satijnglans lila. Het gebruikte DP is allemaal van Joy Crafts. De gebruikte mallen zijn weer allemaal van Noor Design, Behalve de takjes van Joy Crafts. Overig gebruikte materialen zijn: Decoparelketting, vlinder van kant, 3 bloemetjes uit voorraad waarvan de gele van Scrapberries de roze van Pandorra en de witte merkloos, zachtroze bindkoord,
Parels in 2 tinten geel, en zachtgele meeldraadjes.
Wat vinden jullie van mijn kaartje dames, een reactie is van harte welkom !.

Liefs Wilma






Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Crafty creations #337 (Anything Goes)
Stempelsonne #186 (Anything Goes)
Craftliners #36 (Bling Bling en/of Parels)
Scrapcards #94 (Verjaardagskaart met strik)
Stempel magie #137 (Bloemengroet)
Hobbyvisiondt #60 Sketch)

22 opmerkingen:

  1. Waw, als dat geen chique kaart is. Prachtig hoe je die mooie digi gekleurd hebt! en alles past weer zo wondermooi bij mekaar!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig gemaakt Wilma Mooie kleuren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Wilma,
    Oh dit is ook helemaal mijn ding! Prachtig!
    Als zij het niet mooi vind, stuur je het maar naar mij :D

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma wat een beauty is je kaartje weer geworden met een prachtige ingekleurde digi en hele mooie vlinder en strik heb je gebruikt
    dank voor je mooie inzending op het scr@p-cards challenge blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh mooi Wilma,die zal ze wel heel mooi vinden.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart Wilma!
    Leuke kleuren en een mooi digi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wilma dit is een schitterende kaart, alles past heel mooi bij elkaar en heel mooi bewerkt, super.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, Wilma.De digi is ook zo mooi ingekleurd.Leuke kanten vlinder ( die heb ik ook maar nog niet gebruikt ).Heel mooi geheel. Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super chique kaart heb je gemaakt Wilma.
    Een prachtig stempeltjes en hele mooie details erbij.
    Schitterend gemaakt hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou missie meer dan geslaagd Wilma want het is een beeldschone en superchique kaart! Leuk dat je weer meedoet aan onze Scr@pCardsChallenge!

    xx Irene - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik weet zeker dat ze hem prachtig vind Wilma, hihi
    ik weet wel voor wie deze is! Het is een bjoetie!!!
    je digi is heel mooi en alles past prachtig bij elkaar!
    Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is weer een plaatje Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat en prachtige chique kart heb je gemaakt voor je vriendin. Gaat ze zeker weten mooi vinden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma
    Schitterend is je kaart met deze mooie ingekleurde digi en er is weer zoveel mooi's te zien.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart met mooie materialen en details. top !
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een topper Wilma! Prachtige kleurencombinatie! Leuk die pareltjes op een rijtje :)
    Nogmaal succes bij Craftliners en bedankt voor al je deelnames!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ganz großartig gemacht. Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful card and coloration! Thanks for joining us at the Stempel-Magie.
    x Daniela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig is dit Wilma. Dank je wel voor je deelname bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. THis is a beautiful card - love the purple and all the elements. Thanks so much for sharing your creation with us over at the Crafty Creations Challenge Blog.
    Kristina DT

    Crafty Creations Challenges Blog
    Cards by Kristina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tolle Karte. Vielen Dank für die Teilnahme bei der Sotempelsonnen-Challenge.

    Liebe Grüße Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest