zaterdag 1 april 2017

Mystic Mabel

Hallo dames, vandaag begint de nieuwe challenge bij 
met een leuke nieuwe sketch.






Ik heb dit kaartje gemaakt als voorbeeld, met een digi genaamd Mystic Mabel van Dr. Digi. Mabel is ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Het ovalen frame is een Spellbinders. Met houten veertjes en een zelfgemaakte bloementoef heb ik het kaartje een kleurrijke look gegeven.
Afgewerkt met een houten tekst figuurtje en witte plakparels.
De challenge word gesponsord door Dr. Digi en Angie’s Digital Stamps




Wat vinden jullie van dit voorbeeldkaartje dames, een reactie is welkom !!.
Lieve groetjes Wilma.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Crafty creations #338 (Anything Goes)
Stempel magie #137 (Bloemengroet)

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Wilma,
    Die digi is wel heeeeul leuk!!!
    Mooi geworden. Eens kijken of ik weer eens mee ga doen :D

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bijzondere kaart Wilma!!!
    Je hebt alles prachtig met elkaar gecombineerd!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart! Leuke stempel Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart,Wilma.Wat een leuke digi.Prachtig afgewerkt met de bloementoef.Nog een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het best een lastige sketch maar zoals jij het hebt opgelost met die bloemen, mooi hoor.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren heb je weer gebruikt!EN ik heb de kaart al klaar met deze sketch. Komende week komt hij op mijn blog!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart Wilma! Je plaatje is echt supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So beautiful..love the flower arrangement ..awesome design..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugs xx Deepti

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest