dinsdag 27 juni 2017

Geel elfje

Hallo dames, leuk dat jullie weer ff komen kijken op mijn blog !.

Een beterschapskaart deze keer met een elfje erop, die tovert je ze weer beter !. De meeste materialen heb ik van MD, op de bloemetjes, een paar takjes, en wat pareltjes na.
Ik vind het leuk plaatjes, en ook met deze mal ben ik erg in mijn sas.
Wat vinden jullie ervan dames, een reactie achterlaten mag natuurlijk altijd.

Liefs Wilma


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
Scrapcards #97 (Beterschaps of opkikkerkaart)

11 opmerkingen:

  1. Heel mooie beterschapskaart Wilma! heb vandaag ook en kaart met dit chique vierkant...
    Fijne dag
    Nancy (van op de bus...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje! Heel mooi. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie beterschapskaart Wilma!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve beterschapskaart Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al zo schattig en met een heel klein vleugje oranje deze keer!!
    Gezellig dat je zo vaak meedoet bij Scr@pCards Wilma!!

    xx Irene - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook leuk Wilma! Maar dan in een ander kleurtje en snap dat je met die mooie mal in je sas bent!
    Dankjewel dat je weer mee doet met onze challenge hoor!
    Groetjes van Gerie en DT Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en mooie beterschapskaart wilma daar fleur je zo van op ook een hele mooie stansmal ook
    dank voor je mooie inzending op het scracards challenge blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van dit vrolijke beterschapskaartje zal de zieke vast snel weer opfleuren.
    Leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje, Wilma.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest