vrijdag 23 juni 2017

My own Garden

Hallo freubelaars, fijn dat jullie weer present zijn op mijn blog, en heel veel dank voor jullie lieve achtergelaten reacties op mijn vorige kaartje !!.

Deze keer heb een iets uitgebreidere creatie dan zomaar een kaart. 
Het is een Shadowboxkaart waar toch wel heel veel uurtjes werk in zijn gaan zitten. Tilda met een Tulpenpot erin verwerkt. Ik heb haar ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Door de warmte in onze tent waren de potloden zo zacht geworden dat het wel oliekrijtpotloden leken, kleurde wel fijn. Nadeel was dat de punten snel afbraken ik moest dus behoorlijk puntjes slijpen. Het gebruikte papier komt van een Boekenvoordeel 15 x 30 blok met 8 verschillende tinten roze linnen cardstock. Verder heb ik nog heel zacht roze satijnglans cardstock gebruikt en het overige papier komt allemaal uit mijn restbak wat ik netjes in zakken op kleur gesorteerd heb. De gebruikte frames, het vierkante en de cirkel zijn van MD. Verder heb ik bloemenstansjes gebruikt van MD, Joy en Yvonne Creations. De grasrandjes van Joy, de vlinders en Klimop van Precious Marieke. Op de grote cirkel die ik onder het ronde frame geplakt heb, is een parelketting gelijmd. Verder afgewerkt met wat witte pareltjes op de vlinders en op de 2 frames. Aan de achterkant een stevig standaardje gemaakt. En de bloemen geïnkt met diverse kleuren inkt en een witte gelly pen.
Wat vinden jullie ervan dames, een reactie is natuurlijk van harte welkom.

Lieve groetjes Wilma






Met deze creatie wil ik graag meedoen bij:

Creachickys #11 (Bloemen)
Simplymagnolia #Juni (Garden / blooms)
Petallu #40 (Anything Goes, (Red) flowers)
Crafty creations #334 (Anything Goes)
Stempel magie #140 (Butterfly)
Just hanna #275 (Summer)
Kleuren met potloden #Juni (Alles mag)
Addicted to stamps #150 (flowers)
Stempelsonne #191 (Anything goes, Stamp as the main subject)

23 opmerkingen:

  1. Als het wat minder warm is ga ik ook eens proberen om zo'n supermooie kaart te maken, maar of hij zo mooi wordt als die van jou valt nog te bezien!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Heel mooi gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh Wilma, dus zelfs je potloden hebben last van de warmte, daar kijk ik van op!
    Ook al heb je veel puntjes moeten slijpen, je kaart en kleurwerk zijn beeldig, zo veel om te bewonderen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooi Wilma, en super dat je weer meedoet bij Creachicky's aan de challenge thema bloemen. Groetjes DT member Miriam Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creatie Wilma!
    fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi Wilma! Jammer dat je potloden niet tegen de warmte kunnen. Is hier niet op te zien hoor. Het is echt enig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Wilma en ik zou je potloden maar in de koelkast bewaren, hihi Het is aan het kleurwerk niet te zien hoor, maar wel zonde als je steeds moet slijpen!
    Fijnweekend....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A gorgeous card. thank you for sharing with us at Crafty Creations Challenge. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldiggggg....heel mooi gedaan en leuk om te zien hoe je alles weer mooi bij elkaar hebt gezocht. TOP!
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij Simply Magnolia.xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, schitterende kaart. Leuke stempel en prachtig ingekleurd. Geweldige versiering eromheen, mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi vrolijk kaartje.
    Tilda is prachtig ingekleurd.
    Leuk gedaan!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar zit weer heel veel werk in zeg! Dat je nog durft te kleuren als je potloden zo zacht zijn geworden... ik zou ze denk ik even in de koelkast leggen hihi, bedankt voor je deelname aan onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Wilma,
    Wat een mooi modelletje en je kleurpotloden bijna gesmolten, gelukkig is het nu wat afgekoeld,
    Heel mooi kaartje!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eine fabelhafte Karte. Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eine wunderschöne Karte! Danke für deine Teilnahme bei Stempel-Magie!
    LG Daniela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow ... deine Karte ist wunderschön.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stunning card.
    Thank you for joining us at the Stempelsonne.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amazing. Can't imagine how long this card took. It is a work of art.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Wilma.
    Leuk dat je weer meedoet aan onze Challenge bij Kleuren met potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest