vrijdag 16 juni 2017

Zonsondergang

Hoi, hoi dames, fijn dat jullie weer ff komen kijken naar mijn kaartje, en natuurlijk weer super veel dank voor al jullie leuke spontane reacties op mijn vorige kaartjes. 
Wat was het weer gezellie om te mogen lezen !!.

Deze keer een kaartje helemaal met inkt gemaakt. Hiervoor diverse soorten inkt gebruikt maar toch voornamelijk Memento drops en Stazon zwart. 
De achtergrond gemaakt met behulp van een papieren cirkel en een afgescheurde papierrand. 
De bomen heb ik gestempeld met een stempel van Joy. 
Het meisje met ballon en de grasranden is een stempelsetje van Action. 
Wat vinden jullie van dit gestempelde kaartje dames, een reactie is altijd heel erg fijn !!.

Groetjes Wilma


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Crafty creations #343 (Anything Goes)
Cards and scrap #Juni (Techniek, eigen achtergrond)

19 opmerkingen:

  1. Super mooi Wilma!
    Fijn weekend en groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Wilma...ik heb dat ballonnenmeisje ook maar nog niks mee gedaan, je brengt me op ideeën...thanks!
    Prachtige achtergrond!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, deze kaart heb je supermooi gemaakt Wilma. Hélémaal prachtig, van mij mag je dit soort kaarten vaker maken ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart en prachtig gesponst en gestempeld Wilma

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat mooi Wilma,toch maar eens naar de action gaan.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele schitterende kaart Wilma ! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart Wilma,
    leuke achtergrond en ook de gebruikte stempels zijn erg mooi,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan Wilma ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een schitterende kaart Wilma, het lijkt wel een schilderijtje, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, wat een prachtig tafereeltje heb je met de inktjes gemaakt. Ik heb er vandaag voor het eerst een beetje mee gewerkt. Ook je kerstlabel is een beauty, heel mooi de rol met het liedje op.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig perfecte stempelkaart! Schitterende kleuren, mooi landschap gecreëerd, kortom super!

    groetejs van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een schitterende kaart heb je gemaakt!
    Zo mooi hoe je de achtergrond hebt gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning card...just stunning! Thanks for sharing it with us at Crafty Creations! Ciao, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige achtergrond,Wilma.Lief meisje.Ik wist niet dat de Action zulke leuke stempeltjes had.De ondergaande zon vind ik erg mooi gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wilma wat vind ik deze kaart schitterend! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toppertje dit, zo knap Wilma! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Wilma!! Dit gaat je goed af!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Wilma
    Ik houd van deze stijl en heel knap gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest