zaterdag 15 juli 2017

Zwemdiploma B

Hallo dames, eerst wil ik jullie bedanken voor jullie reacties op mijn laatste kaartjes !!.

De kaart die ik vandaag hier laat zien komt uit de oude doos. 
Ik heb hem gemaakt toen Mika zijn B diploma behaalde en inmiddels heeft hij al zijn C diploma en zwemvaardigheid. Hij is een fanatiek wedstrijdzwemmertje geworden en heeft inmiddels toch al weer heel wat bekers weg weten te halen in zijn leeftijdscategorie. Basis zeegroen cardstock, wit cardstock, en mintgroen DP waarvan ik al niet meer weet waarvan. Het plaatje komt van Pinterest en heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potlood. Het ronde frame is van Noor design, 
het bootje en de letter B van MD. De rand langs de strook is van Martha Stewart. De stempel van Joy en de Hoofdletter B van het alfabet van Kruidvat. Afgewerkt met pareltjes en parelhartjes.
Van vinden jullie van deze duikende Donald Duck dames !!.

Lieve groetjes Wilma




Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Hobbyvisiondt #63 (inspiratiebord blog)
Creachickys #12 (Zomer)
Craftaddiction #7/8 (Zomervakantie)

7 opmerkingen:

  1. Super leuk zwemkaartje Wil! Groetjes. Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is grappig Wilma,mooi hoor.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart voor Mika. Heerlijk dat hij zo graag zwemt. Je hebt de digi prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Wilma,
    wat een vrolijke kaart voor Mika, ja in Nederland kun je niet vaardig genoeg zijn in het water, ik juich het toe!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma, schitterend kaartje! Hier is Mika vast blij mee.
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilma, dank je wel dat je met dit kaartje meedoet aan de challenge van Creachicky"s #12 challenge. Gr. DT member Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest